Liten update

Collis var bättre i kotan idag, dock fortfarande lite varm.
Hoppas hon är helt bra i morgon då vi ska ha dressyr
lektion! *längtar*
Red lite i paddocken , hon kändes mjuk & fin! Tränade
lite skänklar, ingen galopp idag.

Hade en jävla hög med disk i dag, har diskat i 2 omgångar!
Hur man man låta det bli så mycket disk? Vi är ju trots allt
bara 2 vuxna?!!!
I morgon (kanske i kväll) ska jag ta golven här och lägga in
nytvättade mattor! NICE!

Appropå ingenting:
Undra om det blir nån tjejfest på fredag som vi surrade om
sist vi träffades....Är det nån av er brudar som var med som
läser det här så skriv om ni hört nåt!

Nu ska jag på prommenad med mina 2 dogs!

                       ♥Later!!


Åsikter!!
Skrivet av: Evisen

Skönt att kotan är bättre! Disk är så tråkigt.... Jag älskar min diskmaskin :o)

2008-09-15 @ 18:44:42
URL: http://www.metrobloggen.se/evisen
Skrivet av: Mia

Jag skulle behöva göra en rajd här hemma med sugare och mopp. Men hinner inte med mig känns det som.

Diskmaskin är en underbar uppfinning. :-D Förmodar att det annars skulle vara drivor här hemma då Joel sällan diskar. (och jag skulle ledsna på att diska efter han)



Du har väl inte missat utmärkelsen i min blogg? :-D

2008-09-15 @ 20:23:43
URL: http://woodland.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Vad ni är duktiga och kör dressyr!

2008-09-16 @ 14:21:44

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0