Ledig dag!

Hej svejs!!
Måste säga att i bland står det helt still i huvudet när man ska komma
på en rubrik! Eller hur??

Det var några dagar sen jag skrev så det har hänt en del sen sist!
Emma har haft sin 30 års fest! Hade jätte kul, en lyckad fest!
Och det kändes dagen efter, haha! Tyvärr knäppte jag inga bilder,
utan jag filmade ist, hehe.
I går hade vi surströmming med jobbet, i Grönåsens toppstuga!
Tack Kattis, det hade du ordnat jätte bra!!

Planer för dagen:
• Ska jag ner till min häst som jag har prioriterat bort de sista dagarna,
men som tur är har jag haft Maria J som ridit henne åt mig i helgen.
Och ikväll ska Maria S ha lektion så det ska bli skoj!

• Röja på mitt pass inför älgjakten i helgen! (kul att det regnar)

Åka till Cliff på sjukhuset och hälsa på!
Han har opererats, tycker så synd om dig vännen!! ♥

Det var dom 3 viktigaste punkterna för dagen!

Vad har ni för planer denna regniga tisdag?
TELL ME!!

Åsikter!!
Skrivet av: Monke

Inte allt för mycket, är ganska trött!



Hälsa Cliff från mig!



Kram

2008-09-02 @ 09:19:35
URL: http://monkes.blogg.se/
Skrivet av: Bodil

Ingenting! det regnar ju.... mysa inne med lillan! Kramiz

2008-09-02 @ 10:57:01
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Skrivet av: carina

ja,just det tänkte att du kanske jagade denna vecka också. Men god"skit"jakt på dig nästa vecka då.

Jag är ledig denna dag.Har hälsat på en väninna,sedan hämtat Amandus o en kompis på skolan.Fick för mig att göra en äppelkaka då jag kom hem. Den är i ugnen i skrivande stund. Ha det

2008-09-02 @ 14:41:41
URL: http://carinaina.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Jasså, det kommer att bli filmvisning innom kort=P

2008-09-02 @ 17:09:52
Skrivet av: Sofie

Frun: Haha, nä faktiskt inte. Kan bli en aning pinsamt för vissa inblandade, hahah!

2008-09-02 @ 18:21:39
Skrivet av: Anna S

Ja det vore ju kul för oss att se filmen säkert.

2008-09-02 @ 23:03:08
URL: http://lakelanders.blogspot.com

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0