Hemma igen!



En lugn jaktdag för Grönåsensjaktlag idag!
Underbart väder, dock lite kallt i morse men
annars en toppen mysig dag som inneburit
korvgrillning, strump-torkning & en hel del
skratt på mitt pass....väldigt TYSTA skratt
klart ;)

  
Jag & min Tikka M65
  
Varmt vid elden!
 
Undra vad Massa ligger & drömmer om??...
 
....jag vet då vad jag drömmer om här...
att ha stooor oxen
i kikarn'! ;)

Nu ska vi äta!
Älgstek med klyftpotatis & brunsås! Mmmm....

Åsikter!!
Skrivet av: Lizzen

FYYY FAAAAN va jag blir avis....vill också jaga men tror du man får tid och möjlighet då???NÄÄÄEEE,men det blir väl kanske nån gång när ungarna blitt lite större.Ha d gött,ät älg kött ;OP

2008-09-13 @ 22:52:24
Skrivet av: Therese

Ser mysigt ut =)

2008-09-14 @ 23:24:44
URL: http://tostberg.blogg.se/
Skrivet av: Caroline

Väldigt mysiga och fina bilder, Sofie!! Vad skoj med jakten. Jag längtar verkligen tills jag får skjuta min första älg!! DU vet ju hur det känns. Vi får se hur det går när jag åker till Strömsund ;o) Kramen!!

2008-09-15 @ 07:47:25
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0