Goood Morning!!

Nu tror jag att jag äntligen har fått till sidan hyfsat igen.
Råkade ju återställa kodmallen!! Fick börja om på nytt
igen.

Idag är jag ledig, har inga direkta planer förutom dom
vanliga dags sysslorna...rida, laga mat, städa ihop lite här.

Collis var svullen och varm i en kota igår så det vart bara en
skritt tur. Hoppas hon är bättre idag....

Uppdaterar sen....

PÖSS på er!!





Åsikter!!
Skrivet av: Therese

Är det inte fruktansvärt störigt att man inte kan förhandsgranska kodmallen??

2008-09-15 @ 11:44:47
URL: http://tostberg.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Idag såg vår dagsplanering likadan ut=)

2008-09-15 @ 13:08:12
Skrivet av: carina

Har du varit inne och kollat på scrapsidan ännu?

Jag har gjort en sida men vet inte riktigt hur jag ska gå vidare, vi måste träffas så du kan lära mig lite hur man kan få in den är så feg att prova själv. Tack för i dag:)

2008-09-15 @ 13:59:23
URL: http://carinaina.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0