Åhhh

Bli inte brydd över att saker & ting ser knepigt ut på sidan!
Jag har liiite problem

ALLT jävlas, rubrikbilden, min sign & typ allt.

NAtti!

Åsikter!!
Skrivet av: Caroline

Kan verkligen förstå dig! MITT största misstag med min design den här gången, var att jag glömde spara mallen för "kundräknarn".... eller vad jag ska säga. Den som läser av antalet läsare. BLÄÄ vad lé jag blev!! Jag tycker att du har skaffat skit snygg design på din sida. Jag blev påverkad att på nytt försöka mig på den engelska versionen av PHcs3. Och börjar faktiskt att förstå mig på den :)

Äntligen!! Hittade en sida där jag fick det genomförligt beskrivet, kanon bra.

Ha det så bra idag! Kram Carro

2008-09-15 @ 07:43:46
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0