Tja!

Hej på er!

Under gårdagen så knäppte jag flera bilder och tänkte blogga på kvällen...
"min dag i bilder" men av nån knepig anledning så vart det aldrig av att jag
förde över bilderna till datorn.  Så det uteblev. Får ta nya tag nån dag den här
veckan. Får min nya digital kamera den här veckan oxå så då kanske det blir
lite finare bilder.

Hade svårt att somna igår så jag gick in till Cliff & lånade några filmer.
Lånade bla Shrooms, började att se den men det var en skräckis så jag var tvungen
att byta film för att kunna slappna av, slog på filmen 21 & somnade innan den
ens hade börjat, haha!

Idag fyller söta underbaraste Johanna år! 16 år!
TIDEN GÅR FORT!!!
Grattis gumman! Vi ses i kväll ♥


Bloggar kanske mer i kväll!

P.S
Stövlarna jag beställde passade inte...
fuck. Jakten fortsätter!!
D.S

Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Jag är också på jakt efter stövlar, inte det lättaste =P

2008-10-20 @ 13:21:27
Skrivet av: Caroline

GRATTIS JOHANNA!!

2008-10-20 @ 20:19:05
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0