Kom på en sak!!

När jag gick på Stöde skola så hade jag/vi en äldre klasskamrat som
hette Anna Wänileinen (stavas??skrev  som det uttalades typ...)
Kommer ni håg det klasskamrater & ni andra??
Kom på att det är ju hon som "är" Anna-Maria Espinosa....
KUL att det går så bra för henne!!

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/recensioner/article3591468.ab
http://blogg.svt.se/psl/2008/09/22/musik-med-anna-maria-espinosa/

Hon är även med i nyaste veckorevyn! :)

Kul Kul...

 

Åsikter!!
Skrivet av: Anita

Jo, trivs o trivs som singel..men man får göra det bästa av situationen och för oss var det bäst, vi fungerar som vänner och det är bra för barnens skull.

ha en trevlig helg!



Kram!

2008-10-31 @ 06:19:56
Skrivet av: Sara

Jo jag såg henne i Dagbladet förra veckan, men då kände jag inte igen henne. Men sen såg jag att det var hon...men hon var ju så olik sig som mörk. Lika duktig o sjunga nu som då =)

2008-10-31 @ 17:35:12

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0