Go morron!

Känner mig lite slö i dag, var uppe till kl 01! Satt vid datorn och fixade
lite & pratade på msn. Mamma ringde kvart över 8 & väckte mig, hehe.

Jag har påbörjat  ett nytt projekt. Jag ska måla om ett gammalt
furu vitrinskåp. Det ser ut att bli jätte fint.
Före & efter bilder kommer när det är klart.
Sedan har jag fått lov att vår kära hyresvärd att måla om skåpluckorna här i köket.
Jag  trivs så himla bra i den här lägenheten, speciellt nu när saker och ting
faller på plats... :) Det enda jag skulle önska var att vi bodde på markplan.
Lättare då man har djur. Men storleken på den gillar jag, vill inte ha nå större.
Då får jag det lätt så stökigt.

I går var mamma & jag till Birsta (igen, fniss) Hon skulle byta ut sitt modem
på Telia. Jag gick in på Unika Hem och beställde en ny köksmöbel!!
Åhh vad jag längtar tills vi får den. Men det var 2-3 mån väntetid,fast det
gör inget

Nä nu vill hundarna ut!


Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

Möbeln var jättesnygg det kommer att bli kanon!!

2008-10-07 @ 09:30:50
Skrivet av: Anna S

Va bra att du trivs i lägan! Bor ni i samma lägh som jag var å tittade på en gång i tiden?

Ser framemot före och efter bilder på skåpet.

kram

2008-10-07 @ 11:11:53
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Skrivet av: Ann

Birsta är väll underbart det:))

2008-10-07 @ 11:51:15
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Skrivet av: Monke

Fan vad snällt, men jag vet inte hur det ska se ut... som jag har funderat! Kan inte du komma på nå snyggt... du som är så duktig, blir glad för allt ;-)



*krams

2008-10-07 @ 14:39:10
URL: http://monkes.blogg.se/
Skrivet av: Catrin

Det var lugnt.. Du låg inte i risk-zonen ;) Men "någon" menade jag nog en viss person!! :) Tack för igår!!

2008-10-07 @ 15:20:03
Skrivet av: Ann

Tack snälla! Ja det hoppas jag med!

2008-10-07 @ 17:20:16
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Men hallå, nu blir jag nyfiken... vad var det för köksmöbel? =P

Mysigt och måla om "gamla" saker, väntar på bilder!

2008-10-07 @ 17:46:13
Skrivet av: veronica.w

haha..ja det har varit lite trögt med update hos mej =)

Jasså, ja unika hem har underbara möbler..har själv ett kistbord med spritförvaring under =0)och ett vitrinskåp! Men Sofie var inställd på att du kommer att få väääänta o vääänta...jag fick vänta i nio månader och en kompis fick vänta i åtta månader...men det är värt all väntan bara man är inställd på det! Oj det här blev långt det,haha

Ha en trevlig kväll!!!

2008-10-07 @ 18:35:16
URL: http://veronica74.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0