06.20

Åhh, det finns bara ett ord: TRÖTT! Men snart är helgen här,
ska bli underbart skönt att ha en sovmorgon tillsammans.
Var typ 2 veckor sedan Massa & jag var ledig en morgon samtidigt.
Vi har bestämt oss för att handla hem "hotell frukost" tills på
lördag morgon. Ni vet: rostade mackor, massor av pålägg, juice,
m.m.  Ska bli mysigt.


Jag hade lite svårt att somna igår kväll, mycket tankar som snurrade

i mitt huvud. Försökte att tänka på andra saker men återkom hela

tiden till dessa tankar. Men men, jag somnade till slut.

Älskar verkligen våran nya säng, sover som gudar i den.

Collis uppdatering: Svullnaden har gått ner i benet.
Såret ser fortfarande lite illa ut men även det är på bättringvägen,
svullen fortfrande kring det.
Skrittar fortfarande bara. Jag väntar tills svullnaden är helt borta innan
vi sätter igång igen.

NU är det dags att åka på jobbet!

Jag önskar er en bra dag & vill samtidigt passa på
att tacka er läsare för att ni är såå DUKTIGA på att
kommentera mina inlägg!

P&K


Åsikter!!
Skrivet av: carina

Visst är det jobbigt när tankarna håller en vaken .Jag är inne på min tredje vaken natt nu med konstiga tankar.Jag som alltid sagt att jag inte kan jobba natt skulle lätt kunna jobba nu tror jag.

Vad skönt att Collis börjar bli bättre.

2008-10-09 @ 08:24:15
URL: http://carinaina.blogg.se/
Skrivet av: Malin

Ja, visst är det roligt att kliva upp den tiden ;P Usch o tvi ! Låter mysigt med "hotellfrukost" ^^ Hoppas du får en trevlig helg och att allt är bra med dig, o att du kommit fram till det bästa i ditt tänkande! :) Kramar

2008-10-09 @ 10:32:08
URL: http://genombrott.bloggagratis.se
Skrivet av: Nillah

Åh vad det lät GOTT med hotellfrukost =0d

Frukosten är ju det bästa med att bo på hotell ;0P

2008-10-09 @ 14:48:18
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Undrar just vad du funderar på då...

Skönt att Collis är bättre!

2008-10-09 @ 17:46:48
Skrivet av: Maria

Tur du fick komma till jobbet & skratta lite eller hur. Har du bestämmt dig för att boka en biljett med mig? Har nu 37 biljetter kvar....asg

2008-10-09 @ 22:38:39
URL: http://lofgrens.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0