God kväll!

Jaha, då sitter man här vid datorn igen. Datorn är faktiskt en av mina bästa vänner,
den håller mig sällskap om kvällarna då min hårt arbetande sambo sover.....Haha!
(Ironi)
Jag har hört blogg-folk pratat om att "man har väl annat att göra än att sitta vid
datorn", alltså i samband med att dom ursäktar sig att dom sällan uppdaterar...
Jo visst kan det vara så....och det förstår jag.
Själv tycker jag det här med min sida/blogg  är jätte kul! (Än så länge...)
Tänk va skoj att om 10 år kunna titta tillbaka & minnas DEN HÄR tiden....faan
va skoj om jag hade börjat blogga för typ 10 år sen... Mycket som hänt sen dess....

Träningen i kväll gick bra. Vi hoppade studs med 4 hinder. Till en början kändes
det som att vi plöjde igenom hela studsen utn nån som helst kontroll...
men på slutet  fick vi till det!! YES!
Hoppade en liten bana på 6 hinder och det gick bra!
Jag är nöjd med dagens träning & jag känner att vi  går åt rätt håll, ÄNTLIGEN!!!!
Tyvärr hade jag ingen fotograf med mig idag! Annars älskar jag när nån knäpper
bilder och filmar

Nu måste jag nog snart uppsöka sängen....fast jag känner mig ganska pigg men
jag har varit vaken  till typ kl 01 varje natt nu....NOT GOOD!
FAST, jag har ju varit uppe på morgonen ändå, hihi*

Åsikter!!
Skrivet av: Monke

Jag tycker datorn är en riktig bra "kompis" Jag sitter väldigt mycket vid datorn!!!



Kram

2008-11-05 @ 07:33:05
URL: http://monkes.blogg.se/
Skrivet av: Maria

vad fin din blogg blev.

KRAM

2008-11-05 @ 09:18:46
URL: http://miamariaj.blogg.se/
Skrivet av: mamsen

snygg blogg!!! Själv lider jag av bloggtorka

2008-11-05 @ 10:04:15
Skrivet av: Helèn

Jag är en av dem som inte uppdaterar varje dag, men försöker med några korta inlägg då o då.

Klart att vi ska samla ihop ett gäng o ta en långtur. Jag är alltid ledig på helgerna.

2008-11-05 @ 15:11:33
URL: http://helenberg.blogg.se/
Skrivet av: Therese

Jag håller med dig om hur kul det är att blogga.

detta blir som en form av en dagbok som kommer att finns kvar :)

Kul att träningen går bra, jag är inte ett dugg avundsjuk ska du veta ;)

2008-11-05 @ 15:57:26
URL: http://tostberg.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Det är ju otroligt lätt att det rinner iväg över studsen=P

2008-11-05 @ 17:08:02

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0