Välkommen måndag!

Då har en arbetshelg passerat. Skönt!

I fredags var det alltså tävlingsdags! C & jag var med i CR & cupen.
Det gick inte så bra för oss. Vi  rev i båda klasserna.
Jag måste verkligen skärpa mig nä det gäller ridvägarna, jag slarvade
där, tyvärr. Men man lär sig av sina misstag! (hoppas jag :-)
Snart är det dags att åka ut & tävla lokalt, SPÄNNANDE!!

På lördagen jobbade jag 7-17 sen var det dags att fira
image1662 
En trevlig tillställning nere vid Edeforsens grillplats!
Kan tala om att det var lite jobbigt att börja 7 dagen efter :-)

Nu jobbar jag bara en helg till innan semestern! Shit vad
tiden går fort!!

Jag går och väntar på att några paket som ska komma med posten.
Bla mina walking skor! Hoppas dom kommer snart!

Ha en bra dag alla läsare! Hoppas solskenet håller i sig!

P&K

Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

Även om ni rev så är ni ett fint ekipage. Kram

2008-05-12 @ 20:58:41

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0