Utmaning!

Jag vart utmanad av Anita för några dagar sen, dags att ta tag i det nu!

För 5 år sen:
Då var jag 23,  kommer inte  ihåg vart jag bodde ens..jo
jag bodde nog på Södermalm då!?

För 3 år sen:
Bodde jag i Ede & det tog slut mellan mig & Lars.

Troja föddes ♥
Massa & jag träffades ♥

Ett år sen:
Gjorde min första handleds operation.
Min moster gick bort...
Bodde nere i Viskan!

3 månader sen:
Fyllde jag år!
(Sorry, kommer inte på nåt vettigare!)

Igår:
Var förkyld & mådde inge bra!

I morron:
Är jag ledig & Nikita ska kanske komma å titta
på kattungarna :-)

Om ett år:
Då äger jag mitt eget hus & håller på att renoverar för fullt!
Kanske har vi även en vovve till....
Och så klart, så har Collis och jag fått några fina resultat
på tävlingsbanan!!

Åh va tråkiga svar! Sorry men jag är helt tom i huvve.

Jag utmanar: Maria (Lövan)


Åsikter!!

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0