Tittar rekord??

Jag har hört talas om den där tjejen som spydde i direktsänd
tv men inte sett det själv....NU hittade jag klippet på youtube.


  
Stackars tjej...

Åsikter!!
Skrivet av: Malin

Ja, fy vad pinsamt!! :) Ja, vi hade en underbar resa =) Vill lägga upp bilder.. Men, det står att jag har fullt? Så måste ta mig i kragen o radera bilderna från massa inlägg ;O Hoppas det är bra med dig, beklagar sorgen för förlorade kissen. Kram

2008-05-26 @ 14:41:20
URL: http://genombrott.bloggagratis.se
Skrivet av: veronica

oj,oj,oj...hon ser ju helt oberörd ut efteråt, haha

2008-05-26 @ 20:12:44
Skrivet av: mamsen

Stackars hon va hemskt

2008-05-26 @ 21:05:50

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0