Måndag 5/5

Nu tycker jag att det är dags att blogg.se tar och fixar så man slipper skriva en rubrik.
Alltså, iaf att man kan VÄLJA!      Eller hur?
        (Fast hur funkar arkivet då,utan rubriker?)



Jag är nyss hemkommen från stallet, där jag har ridit en halvgalen häst!                                               
Vad är det med häst-skrället????
Studsar på stället & hoppar upp i luften som en studsboll... *SUCK*
Det verkar som att ju mer hon tränas/rids ju piggare blir hon.
Men jag ser ändå fram emot tävlingen på fredag!
Den är på StödeHästSällskaps ridbana, hoppas ni kommer och kikar!
Kl 18.30 börjar det.
Vi tänkte testa att ha en kvällstävling :-)



I morgon ska jag till stan på utbildning genom jobbet.
På eftermiddagen har jag tagit  kompledigt, så jag är nog hemma
vid 13 tiden i morron! Skönt!
Sen är jag ledig tills på lördag! Nice!!

Nä,
nu blir det soffan & Cesar Milan på 4+ :-)

Puss på er!

P.S
Fick ett trevligt sms i dag:
"29 grader varmt, gratis drinkar & gratis öl,
kan livet bli bättre?"
Stefan är i Turkiet, snacka om att man vart avis!!
D.S



Åsikter!!
Skrivet av: Anna S

Hon kanske har fått vårkänslor? Lyckas du hålla dej kvar du? =)

2008-05-05 @ 22:04:44
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Skrivet av: mamsen

JA det lät inte helt fel med värmen och drinkarna.

2008-05-06 @ 08:37:59
URL: http://ygradin.blogg.se
Skrivet av: Therese

Tid och plats på tävlingen??

2008-05-08 @ 07:07:55
URL: http://tostberg.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0