Linda Rosing

Gud va folk kan vara taskiga!
Brukar vara inne lite då & då och läsa Linda Rosings blogg 
& förundras över hur jävla elaka folk kan vara!
Varför göra taskiga påhopp, när hon skriver om att hon
diskat & städat liksom? Det är väl saker vi dagligen gör
allihop! Nä då får hon kommentarer i stil med : "skaffa dig
ett jävla liv" ???!

Visst, hon har gjort sina misstag, men om man inte gillar
henne SÅ LÄS INTE HENNES BLOGG & BLI IRRITERAD!
-Inte för att jag är hennes största fan, haha, men jag tycker
det är så hemskt att folk kan vara så elaka!

Nä nu ska jag till stallet & rida Collis & gosa lite med Susand.

Puss!

Åsikter!!
Skrivet av: Therese

Jag gillade hennes blogg lite, även om jag tycker att hon är lite blåst. Men hon är nog mest bara utnyttjad och lite naiv...

Gillar man inte en blogg så kan inte jag fatta varför man läser den!

2008-05-14 @ 10:16:19
Skrivet av: Sofie

Therese: Jag har samma åsikt som dig, hon är väldigt naiv som det verkar!

2008-05-14 @ 10:20:30
Skrivet av: carina

Håller med dig alla har och gör vi väl misstag.

2008-05-14 @ 10:31:49
Skrivet av: Mia

elakingar finns det tyvärr gott om.

Som sagt, varför läsa om man bara blir irriterad?! Och alla gör ju misstag.

2008-05-14 @ 10:43:09
URL: http://woodland.blogg.se/
Skrivet av: mamsen

Det bottnar nog i avundsjuka från många,hon har väl fått en "stämpel" som dum blondin

2008-05-14 @ 12:54:28

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0