Husvisnings update!

Idag har vi varit & tittat på ett hus, i Ede. Hade ingen sån där super bra känsla
över huset innan vi for, tyckte det ligger lite för nära E-14 bla...
Huset i sig var det väl inte så stora fel på, alltså det var i behov av renovering
& så men sånt gör ju inget. Uthusen var inte i nå vidare skick heller...
Men mark fanns det ju så det räckte till hästarna.

Nä men kort & gott: Jag fick ingen "AHA-känsla" helt enkelt!
Och då får det vara, dom begärde trots allt  460.000 None

Annonsen finns på hemnet.se för er som vill se...

Puss*

Åsikter!!
Skrivet av: caroline

...Det var nog samma hus då som Glenn är intresserad av... Jag tycker också att det är lite väl häftigt pris. Men lycka till i sökandet!!

Kram!

2008-05-22 @ 21:36:13
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Skrivet av: Cim

Hej där, nej får man inte den rätta känslan så är det ingen idé, jag tror inte den kommer sen heller... Hoppas allt är bra med er, ha en underbar helg!!!

KRAM

2008-05-23 @ 09:21:13
URL: http://nygiftafrun.blogg.se/
Skrivet av: Gittan

Det är inte lätt att hitta en bostad man skulle kunna trivas med. Men det måste ju vara perfekt för hästarna. Lycka till vad ni nu än väljer/Gittan

2008-05-23 @ 09:21:19
Skrivet av: mamsen

Det gäller att ha is i magen och vänta på rätt tillfälle!!!!!

2008-05-23 @ 09:23:22
Skrivet av: Mia

Ska vi nästan bli grannars kanske. ;-) Tror jag vet vilket hus det är. :-P

2008-05-23 @ 18:50:07

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0