Betyg IG !


Nu har jag provkört min nya dammsugare några gånger...
...och jag kan konstatera att jag inte är nöjd, tyvärr.

♦ Den låter så in i helvete!
♦ Den tippar lätt vilket gör att man måste slå av den
  & lyfta upp själv överdelen på den så den suger igen!!
♦ Kort sladd & ingen knapp så man kan dra in sladden,
  utan man får vira upp den för hand...
♦ Kort dammsugarrör så t.o.m korta JAG får ont i ryggen!!

                             
                 Alltså ingen dammsugare jag rekomenderar!

Åsikter!!
Skrivet av: Mia

Män, är inte det där en sån dära grovdammsugare?
Vi har nåt liknande i garaget. Hur dålig som helst tycker jag! Eller rättare sagt Den "suger"! :-P

2008-05-09 @ 13:22:21
URL: http://woodland.blogg.se
Skrivet av: Catrin

En sån har vi också...
men som grovdamsugare i stugan!! Perfekt att dammsuga grovsmuts och ska och sånt. Men jag håller med om ljudnivån och störit när den tippar! Men skönt att an kan dammsuga typ ALLT!! =)

2008-05-10 @ 22:23:14

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0