Beställt tid!

Nu har jag beställt tid hos frissan för nya slingor, ska bli UNDERBART.
Jag lider mer än annars när jag ser mig själv i spegeln nu... ;-)

♥Hoppas ni får en härlig fredag allihop!

Åsikter!!
Skrivet av: Cim

Hej gumman, skönt med lite nya slingor... Mmm, det har jag med, men sist blekte jag hela håret och nu har jag jordens utväxt, väntar lite till, sen blir det slingor igen, tror jag...

Ha en underbar helg...

Kramisar

2008-05-23 @ 15:37:56
URL: http://nygiftafrun.blogg.se/
Skrivet av: Sara

Ja det är ju tyvärr så när man en gång börjat gjort slingor, då får man "glatt" fortsätta...för oj vad det växer fort. Eller är det bara mitt ogräs till hår som växer så det knakar =) Trevlig helg!

2008-05-23 @ 15:48:36
Skrivet av: Lina

Hej, skönt med slingor! dags för mej med att bleka till det nu till sommaren! ;)

Varför är du inte med själv i Ånge då!? fast det är ju bra att du kommer och kollar iaf så du får känna atmosfären! :D men jag kan inte kamma hem det på söndag heller när jag tävlar som ungponny! xD hihi

Kramizar på dej

2008-05-23 @ 17:36:49
URL: http://linawikberg.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0