~V i k t~

Jag kan 3 månader in på det nya året konstatera att jag har haft en dålig start...

Fram tills december -07 hade jag varit duktig och gått ner en hel del i vikt.
Jag visste att min handledsoperation (27/11) skulle göra att jag inte kunde röra
på mig på samma sätt som innan (under sjukskrivningen alltså) men visste
oxå att jag vid förra operationen var "fit for fight" efter 3 veckor.
Men den här gången vart jag inte bra lika fort...& det gjorde att jag allt som
allt var sjukskriven i 6-7 veckor.
Och vid den här tidpunkten så var det snor-halt  & jag ville inte promenera &
riskera att halka och förstöra handleden för all framtid.
När handleden vart bättre så började jag spinna & rida igen.
Det höll i 3 veckor bara sen fick jag ryggskott!!
Så som ni kanske förstår så har jag gått på några kilon igen, suck.

image1485Måste verkligen ta tag i mina prommisar igen. 
Jag vet ju att jag KAN!
Men det är det där med att komma igång & få in det på rutin.

Det gäller att bestämma sig!!

image1499

Åsikter!!
Skrivet av: veronica

hmmm, det där med vikten är en svår grej...man vet precis vad man sak göra och inte göra, ändå är det så förbannade svårt =(
Hejja, hejja!!!! Jag kämpar oxå =)

2008-03-25 @ 18:32:49
URL: http://veronica74.blogg.se
Skrivet av: Madde

Hoppas det går bra med promenaderna och "viktnergången" jag ska själv försöka gå ner lite lagomt till sommaren! Kramar fd grannen :-)

2008-03-25 @ 19:19:14
URL: http://madelin82.blogg.se
Skrivet av: Sofie

Tack för peppningen ;-)

2008-03-25 @ 19:30:24
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Mia

Kom igen!!!
Du är inte ensam om att kämpa! Några kilon har man kvar än. Det känns som en evighet bort.
Nu är påsken slut och långt kvar till nästa "helg".

2008-03-25 @ 19:51:26
URL: http://woodland.blogg.se
Skrivet av: Monika

det kommer du att klara!!!

2008-03-26 @ 08:25:34

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0