Stadsresa!

Idag har jag varit med mamma till stan för att vara smakråd.
Hon skulle köpa sig ett par stövlar (bättre sent än aldrig)
image1555& hittade ett par jätte snygga svarta med ett spänne på.
Själv så köpte jag en cool klänning på Gina + ett par örhängen.
Hade kvar ett presentkort sen i julas image1550
Den som spar han har!!

Det blir ingen Hassela resa för oss,
husvagnen vi tänkte låna var upptagen.
Så det blir middag hos Daniel & Carro ist image1554

Faan jag känner mig SLÖ i dag!!
Skulle vilja krypa ner i soffan under täcket
och se en bra skräckfilm (SAW 4 helst).
Såg 3:an häromdagen, dom är bra jäkla
creepy dom där filmerna, ME LIKE!

image1556

Åsikter!!
Skrivet av: caroline

Haj soffan! Faan, nu hoppas jag verkligen att det går bra om jag ändrar middagen till på fredag kl: 17.00 i stället?
Pappa fyller ju 50-år på måndag. Och ringde IDAG och sa att han skulle firas på Lördag..... Vad gör jag..?
Hoppas av hela mitt hjärta att ni kan komma på fredag i stället, för jag ´har verkligen planerat och sett fram emot det här. Kram!!

2008-03-11 @ 15:47:48
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Skrivet av: Marie S

Skönt att få vara lite slö en dag. Ha en mysig kväll. Kram/Marie

2008-03-11 @ 15:54:44
Skrivet av: mamsen

Tack för sällskapet och smakråd.Kram

2008-03-11 @ 21:00:56
Skrivet av: Sofie

Carro: Jo det går bra det! Vi kan komma då:-)

2008-03-11 @ 21:05:20
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Catrin

Åh, hua.... man känner sig ju helt störd när man slår av de där filmerna!! Har bara sett 1 och 2 och tror nästan att jag nöjer mig med det ;)

2008-03-12 @ 08:07:52
Skrivet av: Mia

Hoppas det bjuds på nåt gott då.
Appropå husvagn så ska vi nog låna en i början av april uppe i Hede. =)
Blir väl förmodligen bara pulkaåkning för Leo och promenader för oss. MEn ack så skönt att få komma iväg.

2008-03-12 @ 15:44:35
URL: http://woodland.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0