En tråkig söndag

image1551Jag har spenderat min helg på jobbet.
Roligare saker kan man ha haft för sig...
Men samtidigt så gör det inget.
Jag hade inte planerat något & det hände inget
speciellt jag hade velat varit med på ändå så.
Men jag har känt mig allmänt less och irriterad...
faan va sånt tar kraft och energi av en!!!
Mitt humör har varit lika som vädret...dåligt!
Men man kan inte alltid vara på topp.
MEN: Efter regn kommer solsken sägs det image1550
Nu är det inte många timmar kvar av den här
arbetshelgen, NICE!

Hoppas ni har haft en härlig helg med mycket MYS!
Jag kanske uppdaterar i kväll.

Puss i puss!

                                                      P.S                                                                                                 
          
-Är det någon som vet av några slalomskidor till salu?
Carving är ett måste! Hojta till isf!

D.S




Åsikter!!
Skrivet av: Mia

Jag med vill ha Carving skidor. Ska dock vänta ett par år till. :-)

Hoppas verkligen att du känner dig gladare och piggare till veckan. Efter regn följer solsken... Bakom målnen lyser alltid solen. =)
Ha en skön söndag!

2008-03-09 @ 12:58:38
URL: http://woodland.blogg.se
Skrivet av: caroline

...Vet hur det känns med pissiga dagar.... Men jag vet även hur glad man är när det går över!
Hoppas att du hittar nå skidor, så att du får svänga höfterna i slalombacken!
Puss å kram!

2008-03-09 @ 14:55:25
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Skrivet av: Gunilla

Jag förstår att det har varit tråkigt på jobbet i helgen! Jag har ju varit sjukskriven, ha, ha. Imorgon ska jag till naprapaten, så får vi se om det blir bättre. Hoppas!
Ha en bra söndagkväll!
Kram

2008-03-09 @ 15:33:58
URL: http://www.cukids.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0