Aj!

image1560Nu har jag sååå ont i mina fötter,
har varit igång sen före 6 i morse!

Hittade lite grejor i stan men inte alls
det jag tänkt mig tyvärr....
Köpte bla en ny Mp3 spelare, en ny tröja
och lite små krafs image1554
Sen handlade vi mat, så härligt att fylla
kyl å frys!!

Och det som gäller NU är att lägga sig i
soffan!



TACK
till alla er som delade med er av
era planer för dagen i förra inlgget,
 alltid roligt att höra
vad ni har för er om dagarna!

Puss & God Natt
mina vänner & ni andra!
                                                            

Åsikter!!
Skrivet av: Anonym

Ja herre gud va man har ont i fötterna efter en dag på stan. Dom känns som pizzor.Ta ett svalkande fotbad,det brukar hjälpa.Kram

2008-03-13 @ 22:19:40
Skrivet av: Marie

häftigt inlägg!
Hur får du bilden brevid texten...jag lyckas aldrig med det!

2008-03-15 @ 19:49:18
URL: http://marie2u.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0