Utmaning

Jag har blivit utmanad av Anita!

REGLER:


Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.
Sen utmanar man 3 nya bloggare.

1. Jag har stor fobi för hårstrån, skräcken är att få det i maten..då är det färdigätet.
2. Hatar råttor, tycker att det är äckliga små kryp som förpestar mitt liv som kattägare.
3. Gillar inte att svara på telefon nummer som ringer ifrån skyddat nr.
4. Jag tycker att fötter är ganska läskigt ;-)
5. Är extremt lat att tvätta bort sminket innan jag lägger mig... :-/
6. Låser alltid (nästan) dörren om mig hemma....

Jag utmanar Bosse, Nikita & Gittan


Åsikter!!
Skrivet av: Anita

Ja, vi har ju konstaterat tidigare att vi är lika på vissa saker ;-)..men men, vi är ju NÄSTAN släkt, du är juh mina barns kusin, haha!

Ha de!

2008-06-24 @ 23:08:26
URL: http://krickelinan1971.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0