Im' back!

God morgon!

Jag har haft problem med min internet uppkoppling i helgen.
Därav min frånvaro. Så nu vet du Carina *hihi*

Helgen har varit lugn, grillat & umgåtts lite med mor&far!
På lördagen var vi upp & tittade där dom hade den där stora
logfesten i Brattås! OJ va mycke folk alltså!

Förkylningen håller i sig & jag blir snart galen!! I denna värme
kan ni ju bara tänka er hur skoj det är att vara förkyld!!

Får se vad denna vecka bjuder på, hoppas jag blir frisk iaf.
Ha en underbar måndag i solen ♥

2 mysiga sommarbilder från helgen:
 
Visst är det en härlig utsikt nere på Lindberga?


Later!


Åsikter!!
Skrivet av: Carina

Tur att det har fixat sig i allafall, med uppkopplingen alltså.

Ja det är en härlig utsikt därifrån och även för mig dit. Ser hästarna varje dag i från köksfönstret:)Ha det bra i dag o sköt om förskylningen. Drick mycket vatten!!

2008-06-02 @ 10:04:40
Skrivet av: mamsen

Collis ser ut att må gott "!!

2008-06-02 @ 12:53:45
URL: http://ygradin.blogg.se/
Skrivet av: mamilla

Tack så hemskt mycket för hjälpen idag.En räddande ängel!!

Klart jag hojtar till när pajen är klar lovar dig att den är god.

Kram Marie

2008-06-02 @ 17:48:16
URL: http://www.123.minsida.se/lindbacken

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0