Go kväll!

Snart ska jag åka ner till Lindberga och göra i ordning Collis.
Maria S ska rida henne åt mig i dag. Rida igenom henne ordentligt.
(Hon har stått en vecka pga min förkylning)
Jag kan tala om för er att C & jag har en svacka just nu.
Hon är tokhet & vill bara RUSA fram. Så fort man tar tyglarna så
börjar hon trippa! Och när jag väl ska trava så är det som att hon
"exploderar", det är inte så att jag känner mig osäker el nåt för jag
känner henne så väl vid det här laget & jag vet att hon inte gör nåt
för att slänga av mig.
Men det finns inget jobbigare än när allt blir till en dragkamp!
Jag vill liksom komma vidare NU, ut på lokala tävlingar & känna
att VI kommer nån vart!
MYCKET tankar snurrar i mitt huvud just nu!
Har pratat med några av mina mentorer (♥) idag & ventilerat lite...
....vi får se hur det blir framöver.

Hoppas ni haft en skön dag i solen & att ni tar hand om varandra!


(Återkommer KANSKE med bilder från ridningen
i kväll!)

Updaterat senare: Träningen gick bra & Maria tyckte hon kändes
bra i kväll.

Åsikter!!
Skrivet av: Mia

Vilken somrig bild på dig! :-D

2008-06-02 @ 20:41:52
URL: http://woodland.blogg.se/
Skrivet av: Gittan

En mentor har jag också nu mer Det är så skönt att få prata av sig ibland Ha en skön kväll/Gittan

2008-06-02 @ 21:30:37
URL: http://gittanwb.blogg.se/
Skrivet av: Mia

hahha... gamlingarna... är det vi det då? :-P

2008-06-03 @ 10:11:58
URL: http://woodland.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0