Äntligen...

....semester! Sitter här vid datorn med en cola light i handen
& bara njuter av det faktum att jag är ledig några veckor
framöver.

I kväll har jag testat att rida C med hackamore (ett bettlöst träns)
Och det gick väldigt bra!! Märktes att hon var ovan att man red henne
utan att ha nåt i munnen liksom :-)

Det är så himla mysigt nere på Lindberga, å just nu är det ju ridläger
där. Man minns själv när man var på ridläger!!
VERKLIGEN minnen för livet.
Några av dom härligaste minnerna från barndomen faktiskt.
Och just i kväll så var barnen nere vid Ljungan å badade....
...det gjorde ju vi oxå på kvällarna där uppe i Björsjöbodarna
(hette det så??)

Sätter in några bilder från i kväll....














Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

Va skönt med semester.Själv har jag bara 3 pass

kvar,hoppas det blir hyfsat väder

2008-06-17 @ 20:26:40
Skrivet av: Maria

Inte så dumt med semester, själv får jag vänta några veckor.

Jätte mysiga bilder.

Kram

2008-06-17 @ 22:22:31
URL: http://lofgrens.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0