Sofie tipsar!





Hittade en skit bra sida där det finns en färdig playlist
med sommaren -08:s bästa musik!

Klicka här så kommer ni till listan!

En bra grej tycker jag, eftersom att jag är lat på att
ladda hem ny musik!

Min favorit låt för dagen är:

•Enrique Iglesias ~ Can you here me

Jag blir på sånt bra humör när jag hör den,
en riktig sommarlåt enligt mig!


Puss på er ♥

Åsikter!!
Skrivet av: Catrin

Det där ska jag anamma med! Precis som du j-ligt lat med att ta hem musik... och hur kul är det med radio dagarna i ända??

Läste din kommentar och du är ALLTID välkommen vännen, men visst är det kulare om jag är hemma ;) Är i stugan imorn (förslagsvis ;)) hehe...



puss*

2008-07-08 @ 23:08:41

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0