Nya hem!

Som jag skrivit förut så har jag 2 kattungar kvar.

Sätter ut en bild på dom, så hör ni någon eller
om ni själv är intresserad så hör av er via mail
eller telefon för mer info!

Den svart/vita är en hona & den grå/vita en hane.
Mycket mysiga & trevliga katter. Vana att vara ute
& van vid hundar!


Åsikter!!
Skrivet av: Mia

Å vilka sötnosar!!!

Jag skulle ibland kunna tänka mig en till. Men det är så skönt med bara en misse nu. Och han går så bra ihop med Leo. :-D

2008-07-14 @ 15:55:07
URL: http://woodland.blogg.se/
Skrivet av: flisan

å vilka små sötisar kan inte va så svårt att bli fri dom!

2008-07-14 @ 17:43:59
Skrivet av: Ellen

vilka små sötnosar !



är ju katt freak av hög nivå, men det är naket som gäller för mig,,, hade gärna haft en bondis men mannen är allergisk,,,



Hoppas du hittar hem till dem

2008-07-16 @ 17:45:57
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/
Skrivet av: Terese

Är hanen kvar? Isf vill Abbe ha den :-D

2008-07-16 @ 19:22:51
Skrivet av: Therese

Mäh, jag ville ju "sno" en bild på vår nya kisse.. Men det går ju inte med din blogg :-(

Kan jag få veta hur du gjort?? Jag vill oxå skydda bilderna så :-)

2008-07-16 @ 23:28:21
URL: http://tostberg.blogg.se/
Skrivet av: Veronica

Hanna blev sugen på kattungen men jag sa att hon måste tänka på saken innan vi best. oss.

Hör av mig när hon funderat klart så får vi hoppas att "go-snosen"finns kvar-HON ÄR JU UUUUR-GULLIG!!!

2008-07-19 @ 22:16:46

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0