Hello!

JUST NU sitter jag på jobbet å har rast, har kollat igenom lite bloggar :-)
Det är alltid lika skoj! Men det märks att det är sommar, att folk gör annat
än att sitta vid datorn.
Det märks både på antalet inlägg & på antalet kommentarer.

Håller ni inte med?


Åsikter!!
Skrivet av: Mia

Ja, statistiken dalar en del också. Lite tråkigt. Men jag försöker kämpa på både med kommentarer och inlägg, trots att annat känns mer lockande denna tiden på året.

Ha en skön dag! Trots arbete.

2008-07-17 @ 11:45:02
URL: http://woodland.blogg.se/
Skrivet av: Catrin

Jag skriver under direkt!!! Hinner aldrig läsa förutom när jag jobbar (för vår dator är så seg o tråkig) så nu när sem är slut kanske jag blir bättre ;)

VI MÅSTE SES!!!! Funderar på att dra ihop en tjejmiddag i stugan igen nu i sommar! Är det bäst med en fre igen, eller vad tycker du??

2008-07-25 @ 01:36:34

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0