Hello!

Ännu en helg har passerat. Den har inneburit loppis,
migrän, extra jobb + en del annat....

Idag  har jag jobbat 7-17, sen kl 19 började Parelli kursen
jag ska gå på. Det började i kväll med teori.
I morron får vi börja praktisera det vi lärde oss vi kväll,
ska bli spännande. Bjuder kanske på några bilder i morgon!

Nu är jag så trött så jag ska stupan i soffan & slå på tvn, MEN
först göra i ordning en macka som jag kan tugga på (nyttigt
värre, NOT)

Hoppas ni haft en bra start på den här veckan!

Återkommer i morgon!!

Puss på er ♥

♥SÄNDER MASSOR AV KRAMAR TILL MIN BROR D & HANS FAMILJ!
    tÄNKER PÅ ER MASSOR!!   I LOVE U!! ♥

Åsikter!!
Skrivet av: Anna S

Spännande med Parelli kurs! Vem har ni som instruktör?

Hoppas loppisen gick bra. kram

2008-07-21 @ 22:36:01
Skrivet av: Anna S

Oki va kul, hälsa henne från mej.

2008-07-21 @ 22:52:24
Skrivet av: mamsen

Och vad är Parelli????

2008-07-22 @ 07:56:41
Skrivet av: Carro

Hallå!

Tack för omtanken.

Men du, är det Rosa som har kursen på Lindberga? Ikväll (tis)? Jag gick ju aldrig klar den kursen sist och skulle verkligen vilja göra om den.

Kram Carro

2008-07-22 @ 16:21:39
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Skrivet av: MalinS

Mackor är väl ingen fara? Huvudsaken är ju att man inte LEVER på det! :) Jag äter mackor varje dag.. Till frukost o till kvällsfika :P Är ju så GOTT :)

2008-07-24 @ 15:10:59
URL: http://genombrott.bloggagratis.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0