God Morgon torsdag!

Åhhhhh va jag är trött! Jag fattar inte....jag somnar ju i tid å allt!?!
Känner mig stressad, kanske är det därför?
Har 100 saker att göra innan vi far känns det som + att jag jobbar
7-17 idag! Måste på apoteket, och dom stänger 17!! Gahh!

Nu väntar jobbet.... Hoppas ni får en bra torsdag!

Ta hand om varandra! ♥

Åsikter!!
Skrivet av: Caroline

OJ Vilken stress dag du ser ut att ha framför dig!

Men har du inte snälla arbetskompisar då? Som kan ta lite hänsyn till att du måste på apoteket. Jag hoppas det i alla fall för din skull!

Ha en riktigt trevlig helg!

Kram din svägerska.

2008-07-24 @ 09:35:43
URL: http://carolinehulinde.blogg.se/
Skrivet av: Marie S

Hoppåas du hinner på apoteket och att ni får en riktigt mysig helg. Ha det så bra och kör försiktigt i morgon. Kram Marie

2008-07-24 @ 14:55:39
Skrivet av: mamsen

klart vi ville följa med och det beror inte på strömmingen(hihi) utan alla husdjur.Hoppas ni får trevligt ändå fast vi inte är med.Kram

2008-07-24 @ 15:05:08

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0