Go' dag!

Hur står det till med er läsare?

Min dag har inte varit nån höjdare hitintills.
Retar mig som bara FAAN på vissa människor!
Gud vilken energi det tar att gå och reta upp sig.
Samtidigt orkar jag liksom inte dra upp det heller.
Drar mig undan & håller tyst, kanske inte det bästa
med det enda att göra i dag!

P&K

Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

det är aldrig bra att hålla inne med vissa saker man blir bara arg. Du kan ju vara diplomatisk så säg till !!!!!!!!!!!!!

2008-07-29 @ 12:12:36
Skrivet av: Anna S

Hoppas det löser sej! Här är det bara bra. Har nyss varit till Matfors och hälsat på lille Kjell med familj. Huva, vilken söting.

2008-07-29 @ 23:51:05

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0