Till salu!

GodMorgon sötnosar!

Jag ska sälja en av mina sadlar, ska nämligen köpa en hoppsadel.

"Syntetsadel i allroundmodell med halvdjupt säte klätt i clarino.
Cutback och gjuten bom, stoppad med syntetull."
Använd ca 10-12 ggr bara därav i väldigt bra skick.
5 års garanti på bommen, 3.5 år kvar alltså.
Nypris komplett: ca 2300:-
Pris nu: 1400:- ink stigläder,stigbyglar & sadelgjord.
Bara sadeln 1000:-

OBS!! Först till kvarn......

Vid intresse maila eller skriv här på bloggen.
[email protected]

<---Tyvärr ger bilden inte sadeln rättvisa,
finare i verkligeheten.
Bara att komma och titta på den.




P&K

Åsikter!!
Skrivet av: Therese

Tjena!
Tjusig sadel =) Jag har samma fast dressyren, älskar den! Jag har bestämt mig för att ligga lågt med sadel nu eftersom jag inte kan bestämma mig för om jag ska ha kvar hästen eller inte :(
Kramen

2008-01-08 @ 14:34:50
URL: http://tostberg.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0