Röstning

Resultatet på min förra röstning:

♦Hur ofta besöker du denna blogg?

-Flera gånger om dagen 56%
-En gång om dagen 16%
-Nån gång i veckan 12%
-Nån gång i månaden 2%
-Första gången jag är här  14%

Antal som röstade: 43 st

Tack till alla er som röstade!
Men knepigt att inte fler
gjorde det med tanke på besöks statistiken....

Nu finns det en ny fråga! image1454


Åsikter!!
Skrivet av: jennie

hej!
men om 56% eller vad det nu var är inne flera ggr på en dag så registreras ju det varje gång!
ex om man har 100 besökare på en dag, och typ 8 har tittat in 7-8 ggr så har man ju många där...
Märker att många undrar över det i sina bloggar men kanske inte tänker på att det är så=)

2008-01-17 @ 00:48:22
Skrivet av: Margit

Hej min bästa arbetskamrat . du är en positiv glad tjej som jag ska vara utan i 3 veckor. lite jobbigt känns det kram.

2008-01-25 @ 19:36:33
URL: http://fridatorngren.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0