Gammalt

Jag hittade ett gammalt dagboksinlägg på datorn:
(inte från bloggen)

"Kära mamma! Tors 5 maj 2005 09:40 Övrigt,
Ja nu har man haft det tungt några dagar.....
Jag hittade mamma hemma på köksgolvet medvetslös på tisdagsmorgon.....Hon hade fått en hjärtinfarkt.
Det är bland det värsta jag varit med om...chocken att hitta henne liggade där.
Paniken innan ambulansen kom,vetskapen om att pappa var i Halland, ja fy faan.
Hon ligger på sjukhuset nu och är på bättringsvägen.Vi hade lika gärna kunna mist henne.....................................

Tänk på det: Ta hand om varann,och tala om hur mycket ni tycker om varann. En dag kan det vara för sent

/ Sofie"

Ganska intressant att läsa igenom en massa gamla saker......

Ha en bra kväll!

P&K

Åsikter!!
Skrivet av: Anonym

Ja att ta hand om varann är något jag verkligen tänker på idag och visst är det konstigt att det många gånger är just genom tragiska händelser som man får upp ögonen för det. Har haft en hel del av den delen å idag tror jag i alla fall att man blivit mer ödmjuk, men samtidigt lär man sig att gallra bort energitjuvar...För det gäller å ha balansgången ge och ta...Å man ska som sagt inte vara snål med å säga "jag tycker om dig" för vem vill inte höra det...Ha det bra!

2008-01-19 @ 21:01:43
Skrivet av: Lizzen

Håller med föregående anonyma skrivare!!!!

2008-01-19 @ 22:32:05
Skrivet av: Anita

Ja, fy sjutton, tänk om hon gått före M, tro om M gjort det hon gjorde då ändå?Många sjuka tankar men egentligen inte
behöver veta men som man grunnar på, det vi pratade om tidigare tex, bara onödigt vetande men som hjärnan funderar på.

Ha så kul ikväll/natt ;-)

2008-01-19 @ 23:29:18
Skrivet av: mamsen

Ja du, det var tur att du fanns då,och kunde hjälpa mig.Kram

2008-01-19 @ 23:31:28
Skrivet av: Maria

Ja det är tufft när det händer en närstående nåt. Många tankar som kommer det vet jag. Man ska njuta av varandra för man vet aldrig vad som händer.
Kram

2008-01-20 @ 04:14:01
URL: http://lofgrens.blogg.se
Skrivet av: Marie S

Ja du Sofie, den tisdagen glömmer man inte. Skönt att det gick så bra. Var rädd om dej. Kram

2008-01-20 @ 09:38:20
Skrivet av: Caroline

Jag glömmer aldrig heller den dagen. Skakande och gråtande, inne på chefens kontor, satt man...... Och trodde att man aldrig mer skull få se sin svärmor vid liv igen! Men se där hade man fel!! *ler
TACK OCH LOV!

2008-01-20 @ 10:23:56
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Skrivet av: Emma

Håller med er, den dagen glömmer man aldrig, vi bafann oss i södra Sverige. Fick försöka få tag i en flygbiljett till Bert så han kunde ta sig hem.Håller med Carro, tack och lov att du piggade på dig.Kramisar

2008-01-20 @ 11:04:20
URL: http://majsan98.blogg.se
Skrivet av: veronica.w.

Ja, det där var ju inget vidare...hua, tur att det gick bra!!

2008-01-20 @ 12:59:09
URL: http://veronica74.blogg.se
Skrivet av: Anita

Egentligen ska man ta tillvara på tiden här och NU, och inte grubbla på oväsentliga saker och framförallt vara rädd om det man HAR, inte sörja det man INTE har...Jag var inte med på den tiden det hände men förstår det var hemskt, tack o lov klarade hon sig!:-)

2008-01-20 @ 13:51:50
Skrivet av: Josefin

Kom du ihår kvällen när jag härmade dej *fnis*
var det kul på Festen då?

2008-01-20 @ 19:33:04

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0