Bilder från gårdagen

Hade skoj i går, tyvärr var jag inte så flitig
med kameran som jag brukar.
Men några bilder bjuder jag på!
  
 
Tack för en trevlig kväll tjejer!

I kväll blir det lugnt för oss, känner av gårdagen
fortfarande om jag säger så...inte många knop
har det blivit här i dag. Så jag ser fram emot
morgondagden då jag är pigg.

Hoppas ni får en mysig lördag, ta hand om varann
och njut av dagen/kvällen.

image1437

Update: Var ner till mamma & pappa en sväng,men jag var
så trött att vi for hem kl 20.20, haha.
Det var OVANLIGT måste jag säga.

Åsikter!!
Skrivet av: anders

så går det när man dricker starkvaror

2008-01-12 @ 17:30:46
Skrivet av: Catrin

Absolut så ska vi på travet!! Vi kan väl styra upp det något framöver! Vi var ju där i dec och det är så himla mysigt... helst att äta och spela OCH dricka ;) Ska iväg på jobbet nu igen *suck* PÖSS

2008-01-12 @ 19:53:06
Skrivet av: nikita

va snygga ljusstakar man skymtar på en av bilderna där =)

2008-01-12 @ 21:23:19
URL: http://nikital.blogg.se
Skrivet av: mamsen

Ja så kan det bli speciellt när man varit uppe kvällen före

2008-01-13 @ 09:25:51

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0