2008

Nytt år, nya tag. Det är de som gäller för mig!!
Ska bli skönt att ta tag i allt igen.

Men först måste jag bli FRISK!! Alltså, det var mycket länge
sen jag var så förkyld/sjuk. Var ju hyfsad i går, hade man varit klok
så hade jag varit nykter, men jag har aldrig påstått mig vara klok :)
Så som ni förstår är jag inte alls piggare nu, har legat hela dagen,
snytit upp ca 10 rullar toapapper, blåsor på mun & innuti :-/
En huvudvärk som inte är av denna värld & som inte blir bättre av alla
snytningar!!!
När jag ändå klagar kan jag berätta att min handled inte är bra så min
sjukskrivning är förlängd. Jag blir TOKIG!

Så, nu vet ni min situation.
I morron sätter jag in bilder från nyårsafton, orkar inte nu.
Sätter in en bild på min nyborstade & nyduschade prins ist.

P&K

Atlas
image1382


Åsikter!!
Skrivet av: Gittan

Törs man säga gott nytt år? ok jag viskar det så inte ditt huvud faller av.GOTT NYTT OCH FRISKARE ÅR ÖNSKAR GITTAN. Själv tog jag inget sprattelvatten eftersom jag också var förkyld.

2008-01-02 @ 08:08:12
Skrivet av: Sofie

Gittan: Hihi, tack. Jag skulle ha gjort som du, varit nykter...Kram

2008-01-02 @ 08:16:17
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Junitjej

Sofie, tack för komplimangen om hunden! Vad söt Atlas är!

2008-01-02 @ 08:42:59
URL: http://junitjej.blogg.se
Skrivet av: Anonym

vill du veta vad som h'nt f¨r du ringa för d kommer att gå elaka ryktenom mej i stöde..
Hem till städe kommer jag aldrig igen.
trots att jag älskar marco får han inte bete sig hur som helst å framför allt inte sparka å slå jag älskar honom inners inne men vill inte ta slag å sånt skit.så därför har jag flyttat till mamma nu, akut igårkväll. vi ska hämta saker imorrn troligtvis... vill du veta som har hänt å höra min version innan den kommer ut till stöde så ring mej när du har tid..

kram kram
mitt nr är 0768149792

vara vänner ändå??

2008-01-02 @ 10:27:05
Skrivet av: Mallan

Envis förkyldning du verkar ha ! Krya på dig :)

2008-01-02 @ 11:31:22
Skrivet av: Mia

Krya på dig!
Låter inte alls som en rolig förkylning du åkt på.
Fy tusan!

2008-01-02 @ 13:33:01
URL: http://woodland.blogg.se
Skrivet av: Anonym

det är skönt att vi ka nvara det... men detär svårt att släppa någon man har älskat..

tro inte på allt marco säger på byn.. han kommer att spy gallar över mej

2008-01-02 @ 13:52:57
Skrivet av: Ida

Naaw va söt hund!

2008-01-02 @ 14:02:57
Skrivet av: Gunilla

GOTT NYTT ÅR och bli frisk snart, jag saknar dig på jobbet! Hoppas att din hundar har klarat av alla nyårsraketer.
Kram

2008-01-02 @ 15:29:03
URL: http://www.cukids.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0