*Väder snack*

Vart lite deppad i morse när jag for på jobbet. REGN!
Va faan är det här för anglingsväder tänkte jag...men
NU skiner solen och det ser helt underbart
ut ute.
Ska ta en nypa friskluft nu på rasten :-)
TÄNK om det blir sånt här väder i
morron???!
Då jublar jag juh!

Vet ni vad som hände mig i morse när jag skulle på jobbet då?
JO, jag körde i diket...Nä det är inte så farligt som det låter men jag
körde upp för backen vi mamma & pappa, det var stopp pga halkan
och när jag skulle backa så gled jag rak in i snödrivan.
TVÄRKÖRT att ta sig därifrån.
Fick låna mammas bil idag. Tack!

Nä nu ut i solen några minuter, BYE!

Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

Ja tur att du fick låna Annmarie. Din gula fara står så fint i backen.Hihi

2008-02-22 @ 11:31:52
Skrivet av: NINA

så härligt med solsken :)

2008-02-22 @ 11:44:49
URL: http://ninablogg.blogg.se
Skrivet av: Gittan

Vilken otur du har, men det är ju glashalt ute så du är nog inte ensam att hamna utanför vägbanan idag. Åtminstonde inte på småvägarna, tur att det gick bra iallafall. kram/Gittan

2008-02-22 @ 12:31:31
URL: http://gittanwb.blogg.se
Skrivet av: veronica

ja du det är så jävulskt halt på vissa ställen... tur att det gick bra!!
Ha en trevlig helg.

2008-02-22 @ 17:30:13
URL: http://veronica74.blogg.se
Skrivet av: Britt-Inger

Hm!
Inte bara jag som glider omkring!

2008-02-23 @ 19:08:44

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0