Slalom

Japp idag står det slalom på schemat.
Jag ska följa med Marie (Massas dotter) genom
skolan och åka slalom.
Det var nåt år sen jag åkte, så det ska bli kul!
Men man lär väl få kramp i vader och fötter på typ
2 åk eller nåt, haha.

Ha en bra dag!

Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

Ja idag har det väl varit läge att varit med å fotat lite,hihi. Tat lugnt

2008-02-26 @ 07:18:21
Skrivet av: Marie S

Ha en härlig dag i backen. Bryt ingenting.Kram

2008-02-26 @ 08:44:46
Skrivet av: Mia

Fan va roligt!
Jag har nog inte åkt på tre år tror jag.
Jag som bodde i slalombacken då jag var liten.
Hoppas ni får en kanondag!!!

2008-02-26 @ 09:07:42
URL: http://woodland.blogg.se
Skrivet av: Gittan

Vad roligt du kommer att ha. Har inte stått på ett par skidor sen adertonhundra kallt. Skulle nog se rolig ut HiHi! Ha en trevlig dag Kram/Gittan

2008-02-26 @ 12:32:33
URL: http://gittanwb.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0