*babbel babbel*

I dag har vi haft utbildning med jobbet och jag måste erkänna att det var skit tråkigt.
Jag har rätt dåligt tålamod att sitta och lyssna på sånt som inte har hela min
uppmärksamhet. Tyvärr en dålig sida hos mig....nåt att jobba på! ;-)
Men det var kul att se mina gamla arbetskamrater, alltid goa & glada!
Saknar dig Marika! Våra galna upptåg! image1502

♦I morgon ska jag på tjejfest, Catrin ska ha tjejmiddag! KUL!

Har nyss klippt Cliff the biff, hihi*

≈NU blir det stallet  ≈


Åsikter!!
Skrivet av: marika/sundsvall

Jag höll på att somna på utb, det fan värkte i kroppen av trötthet!! Kanske beror på en stadig lunch före?? ;) kul att träffas dock!!

2008-02-28 @ 18:22:53
Skrivet av: mamsen

Konstigt vilket tjatter det brukar bli på tjejträffar,men kul är det

2008-02-28 @ 18:31:51
Skrivet av: Anna S

Ja det är tråkigt att sitta å lyssna på sånt där. Men hoppas du får skoj på tjejträffen. kram

2008-02-28 @ 22:54:13
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Skrivet av: nikita

Hej =) Jobbar du den 18:e eller 19:e eller långfredagen , då ska jag jobba :D wii längtar redan , ska bli skitskojj !!

2008-02-28 @ 23:03:03
URL: http://nikital.blogg.se
Skrivet av: Marie S

Hoppas det blir roligt och många goda skaratt på middagen i kväll. Trevlig helg/Marie

2008-02-29 @ 08:32:16
Skrivet av: Britt-Inger

Hi hi! cliff ser äntligen anständig ut i huvve. Det gjorde du bra

2008-02-29 @ 10:44:36
Skrivet av: Sofie

Mamma&Anna: Ja det blir nog skoj!!
Nikita: 18-19 är vi i Hassela med jobbet, nog därför du ska jobba ;-) Och långfredagen är jag ledig!! *typiskt*
Marie S: Tack detsamma :-)
Britt-Inger : Tack va roligt att höra :-D

2008-02-29 @ 12:31:02
Skrivet av: Sessan

Haha, klart du får anlita mig =)=)

utbildning med jobbet är inte alltid roligt. Kommer ihåg när jag hade aktiefondsutbildnbing med bankne, jag höll bokstavligen på att somna!

Dock var min tid som studentinformatör udnerbart. Vi fick åka till sthlm 2 ggr per år och sova på hotell och gå på massa roliga aktiviteter och självklart utbildning: blir som konferens!

2008-02-29 @ 22:18:38
URL: http://sessan82.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0