äNtliGEn

....har vi fått internet. Hoppas det funkar med uppkoppligen nu bara,
det har krånglat lite i kväll men jag håller tummarna!

Idag har jag ridit första gången sen ryggskottet, det gick ganska
bra, kändes lite i bland men inget allvarligt.
Men Collis var helt vild i dag. Hon kan verkligen vara livlig...
Blir nog bättre när jag kommer i gång på riktigt med ridningen
nu. Så hon blir riden nästan varje dag.
Susand ska bli skodd snart oxå, längtar att sätta mig på hennes
härliga rygg. Jag älskar nordisar!

Trots att jag i kväll fått internet så ska jag lägga mig och glo på tv,
orkar inte surfa nåt i kväll.........HM, weird, men sant  image1482

Skriver mer i morron.....

P&K

Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

skönt!!!Nu kanske det är mig du hälsar på å inte min dator.Kram

2008-02-18 @ 22:47:53
Skrivet av: Maria

Välkommen tillbaks!
Kram

2008-02-19 @ 10:39:16
URL: http://lofgrens.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0