Tack...

...alla gulliga som skrivit, det känns liiite bättre nu när jag läst
era kommentarer *fniss*

Idag har jag mest suttit vid datorn eller kollat på tv:n. Men
den sistnämda har inte mycket att erbjuda under dagtid...

Later!

Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Du missade väl inte "Days of our lives" & Hem till gården =)

2008-12-01 @ 19:32:25
Skrivet av: Marita

Krya på dig vännen, nu är jag i vården med, jobb så det dräller om det. Träffar gamla arbetskamrater ( skit kul) KRAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMm

2008-12-01 @ 20:26:30
Skrivet av: Maria J

Hejkul att det känns bättre. Håller med dig det finns inte mycket värt att titta på under dagtid

2008-12-01 @ 20:35:31
URL: http://miamariaj.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0