God dag!

Huuu, jag är lite bakis idag! Vart nån drink igår
Dessutom har jag stalljouren i helgen men det har
gått jätte bra ändå.
Är inte tokdålig utan det känns i kroppen om jag säger
så, hehe.
Trotsade min trötta kropp och har nyss kommit hem från
en prommis med Troja! SKÖNT at få luft!

Den här söndagen kommer nog att mestadels spenderas
framför tv:n. Ingen ridning idag....

KRAM på er ♥


Åsikter!!
Skrivet av: marika

hej sofie hoppas du får en en riktigt God Jul och ett bra 2009 ;)

2008-12-21 @ 14:32:46
Skrivet av: Frun

Jag saknar målande partybeskrivningar =P

2008-12-21 @ 18:13:59
Skrivet av: Sofie

Marika: Detsamma!!:)

Frun: Nu har du fått det ;-)

2008-12-21 @ 21:14:07
URL: http://sgradin.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0