Snart är det helg!

Hejsvejs!

Jag har inte så mycket att förtälja idag....men kände ändå pressen att uppdatera.

Jag har börjat ridit igång Collis efter hennes lilla ledighet. Det går väldigt bra.
Igår förmiddag löshoppade jag henne, och det märktes att hon vart trött fort.
Hon har även lagt på sig lite mera hull så det gör nog sitt till det oxå :-)
Det vet jag ju av egen erfarenhet, tyvärr!!

Snart är det helg vilket innebär ledighet, närmare bestämt LÅNG-ledigt,
lör-sön-mån-tis!!
Helgen blir nog lugn, har inget spec inplanerat just nu!

Nä nu ska jag sluta skriva en massa strunt...
P&K

Åsikter!!
Skrivet av: veronica.w

hehe..jag har bara byggt på med tre småå stjärnor som syns framifrån...förut syndes det bara bakifrån.....så det är inte så stor skillnad. Men jag ska ta en bild när jag kommer hem =)

Nu ska jag åka till tåget snart.

Ha en bra dag.

2008-08-07 @ 12:14:38
Skrivet av: Frun

Härligt med långledigt, säg till om du är göralös och vill hänga med på tävling =)

2008-08-09 @ 10:14:41
Skrivet av: Sofie

Frun:Just den här helgen ska vi städa ur förrådet i Boda så vi blir klar med det nån gång!! Men jag hänger gärna med nån annan helg!! :-)

2008-08-09 @ 21:23:50
URL: http://sgradin.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0