God Kväll!

Idag har jag haft träningsvärk. Var ute med hästen i ca 2 timmar igår! :-)
Kändes idag när jag red kan jag lova ;-) En ganska skön känsla på ett sett.
Man vet att det tagit på fläsket!

Idag på eftermiddagen så ringer min kära vän Catrin till mig, klockan var
17.10. Hon frågar vad jag gör:
-jag är i stallet, svarar jag.
-jaha, så du ska inte med på fikat i kväll??
-va?? va det i kväll!!??

SHIT alltså, jag hade totalt glömt bort att vi planerat fika med gamla tjej-
gänget på stan!! Hur faan kan man vara så virrig??
Jag kastade mig i bilden & for hem, duschade och gjorde mig klar på typ
20 min. Kl 18 var jag i Matfors & mötte upp Catrin, vilken pers!!
Men vi kom i tid!

Det är alltid så roligt att träffas, mycket skratt & lite uppdateringar sen sist, hihi**
Nästa träff blir den 20 sep, men då tänkte vi parta löst lite oxå! Ska bli såå KUL!

♥ Tack för i kväll tjejer ♥

NU ska jag poppa popcorn & se på Sex And The City!

Puss*

Åsikter!!
Skrivet av: Sara

Tack själv, det var så roligt att träffa er igen. Kramis

2008-08-11 @ 22:53:17
Skrivet av: Maria

Ja de var verkligen skojigt! Nu blir det snart party, ska verkligen bli kul =) Men jisses vad tiden rinner iväg då man sitter och pratar, några timmar känns som 5 minuter! Kram

2008-08-12 @ 00:04:02
Skrivet av: Sofie

Maria: Ja jag håller verkligen med dig!! "Tiden går fort då man har roligt" ;-)

2008-08-12 @ 08:14:15
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Jag gillar också träningsvärk=)

2008-08-12 @ 22:49:49

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0