Bloggar från jobbet!

I går när jag slutade jobbet & kom hem vid 21 tiden så vart jag SÅ GLAD!

Jag lämnade hemmet som ett bombnedslag med MASSOR av disk....
och kommer hem till en skinande ren & fin lägenhet! Fatta vilken lycka??!
Dessutom hade min sambo gjort tacos så det var bara att sätta sig till bords!
Det kallar jag omtänksamt!! Eller hur?
 ♥ Älskar dig vännen

Sitter på jobbet nu & har rast till 12. Man kan ju säga att jag gjort halva min jobbar
helg nu, SKÖNT!!  Dessutom är det ett kanon bra väder att jobba i juh!'
Synd om er som är lediga...men ni kanske har lessnat på solen i några dagar ni
med?
Solen kan få börja stråla igen på måndag morgon ;-D

Ha en bra dag!

p.s

Om det är någon som saknar mina skriverier om hästarna så
beror det på att Collis går på bete & det finns inte så mycket att berätta
om just nu, men snart kommer träningarna igång igen :-)
d.s

Vackert va?

Åsikter!!
Skrivet av: veronica.w

Jag hör till en av dom som aldrig lessnar på solen, hehe!

2008-08-02 @ 11:59:21
Skrivet av: Therese

Jag lessnar inte heller ;)

Vilken snäll karl du har, undra hur man fostrar fram en sån???

Härligt för både dig och hästarna att ta semester, det kan behövas ibland!

KRAM

2008-08-02 @ 15:31:42
Skrivet av: Mia

Det är faktiskt skönt med en skuggig dag. :-D



Tänk om jag också kunde ha en sån omtänksam sambo.

Näe, han är väl ibland omtänksam, men på fel sätt.

Ex. köper hem godisar till mig som han vet att jag gillar.

Hallå?! jag har extra kilon som SKA bort! Men tanken är ju god. haha...

2008-08-02 @ 22:28:01
URL: http://woodland.blogg.se/
Skrivet av: nikita

hihi vi ses om några timmar =)

2008-08-03 @ 03:27:06
URL: http://nikital.blogg.se/
Skrivet av: carina

Har ni dåligt med vikarier på jobbet ditt? Fast det finns såååå många som är arbetslösa??!!

Det är samma visa där jag jobbar,jag är ensam vikarie just nu o jag går på sommarschema ett tag till.Kul om man blir sjuk. Annars längtar jag nog tillbaka till sol o värme,Ha det

2008-08-03 @ 09:04:13
URL: http://carinaina.blogg.se/
Skrivet av: Catrin

Men vilken lycka att komma hem till något sådant... Inget man är bortskämd med direkt!!

Kan inte Massa hålla kurs för de mindre driftiga grabbarna med idétorka och total oförmåga att överraska!?!? ;)



Ses snart på fika va?? Erika messade mig om det... PUSS

2008-08-03 @ 10:56:57
Skrivet av: Erika

Åååå vad roligt det var att träffa dig igår :D Hoppas det gick bra att jobba idag ;) Kramis/Erika

2008-08-03 @ 14:37:48
URL: http://www.erkan.bloggagratis.se
Skrivet av: Caroline

GUD vad härligt att komma hem till en sån överraskning!! Han är bra go din Massa tycker jag. Han tycks veta vad du som kvinna uppskattar. Och sånt är väldigt betydelsefullt i ett fungerande förhållande.

*Bilden var vacker.



Kram!

2008-08-04 @ 06:30:45
URL: http://carolinehulinde.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0