Nätshopping

Nu har jag beställt nya skor på nätet.
"Bagheera walkingsko"
Jag måste ha några nya skor att gå i.
Får ont i lilltån i dom jag har.



Så nu kan jag snart inte skylla på att skona skaver längre, hehe.

Åsikter!!
Skrivet av: sofie

hehe! jag köpte nya förra veckan...jobbigt att inte ha nåt att skylla på nu.... =)

2008-04-29 @ 13:31:42
URL: http://bolli.blogg.se
Skrivet av: Catrin

Jasså, du är ute och hurtar??? =)

Vet inte hur det blir på lördag... Tänkte först inte dit för vi var ett helt gäng som skulle ut men nu verkar det bara bli Sara och jag så då ksnake hon får följa med om man frågar snällt ;)!?!? Men även om, så kanske vi inte går ut heller...
Flummigt värre!! haha!
Vi sa att vi skulle grilla lite och sedan se om vi kände för att gå ut... Så enkelt är det! =)

Hur ska du göra då?? Kramen*
(p.s. såg att du ringt här i dagarna. sorry att jag inte ringde upp, men du vet hur det är!? drar ingen dålig bortförkl. ;))

2008-04-29 @ 15:12:08

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0