Go' morron!

Vilket väder man vaknar till! Sååå soligt & varmt!!
Idag skulle jag egentligen vara ledig men jag tog på mig lite
extra jobb, 16-21.

Nu på morgonen har jag varit ute och sökt min gravida katt som
varit borta sen igår morse. När jag ropade lite på henne så kom
hon fram till slut :-) Fortfarande gravid,, TUR! Vill inte att hon föder
ute.

Nä nu är det bäst att dra fram dammsugaren & fli undan lite här.
image1650

Åsikter!!
Skrivet av: Gittan

Ja efter helgens vilda tillfart får man väl ta och storstäda (skämtar bara) Men det är ju sista april i mornns så jag skulle vilja fixa altan så vi kan sitta ute och grilla. Det är väl i stort vad jag ska göra/ Ha en trevlig sista april

2008-04-29 @ 10:14:01
URL: http://gittanwb.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0