Arkivet

Jag satt nyss och kollade igenom min blogg i arkivet för ca 1-1½ år sedan.
Ganska kul att kolla tillbaka
 
Jag tycker att ja skriver helt annorlund nu motför då....?
Vad beror det på?

Kanske för att jag fått många fler läsare nu än då,
då tänkte jag inte så mycket på vilka som läste.
Jag bara skrev liksom.
Nu känner jag att jag vill inte lägga ut allt jag känner och tycker här.
Det kan jag ist prata med mina vänner eller min sambo om.
Men samtidigt vill man inte att det ska bli alldeles för opersonligt heller.

Äh va faan, varför bry sig egentligen.

Jag skriver när jag orkar & har lust.
Ingen behöver älska det jag skriver.
Tycker man att jag är alldeles för tråkig &
häst-nördig så är det bara att skippa att gå in på min adress :-)
Enkelt som faan ;-D Hehe

P&K på er alla sötnosar! ♥

Åsikter!!
Skrivet av: Anita

Jo, det ante mig att du var en av dom haha, är ju in på din sida jag med, ibland flera gånger om dan för att se om du uppdaterat men ALLTID in morgon och kväll..beroendes på tid och jobb.

2008-04-29 @ 13:14:40
Skrivet av: Kina

Helt rätt!! En blogg som jag inte gillar behöver jag ju absolut inte bry mig om att läsa, men din gillar jag skarpt!! När datorn är ledig, mina "boys" ockuperar den allt för ofta, så läser jag men det vet du ju redan/Kram

2008-04-29 @ 18:48:26
Skrivet av: carina

Din blogg är alltid rolig att läsa

2008-04-29 @ 20:03:59
Skrivet av: Therese

Jag gillar din blogg, den är en lagom mix av häst-nörderi, mode och humor =)
Kram Therese

2008-04-29 @ 21:21:57
Skrivet av: Supermamsen

Smart"

Kom ihåg skriver heller inte om du ska på semester

2008-04-29 @ 22:25:21
URL: http://supermamsen.blogspot.com/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0