Söndags ångest!

Har ni? Inte jag.

I helgen har vi hunnit med en hel del höst pyssel.
I går plockade vi ner lite sommarhagar & fixade lite inför vintern.
Sen var vi ut på en härlig tur med hästarna, i ca 2 timmar.
När vi kom hem från stallet grillade vi älgkött, åh så gott det vart!

Idag har jag varit på Hussborg på ridkurs med Collis.
Samma som jag var på förra månaden, för Berit.
Allt gick bra i dag, nu funkar skänkelvinkning i trav oxå  image1060

Hade min extra tur på jobbet den här helgen så nu har jag avverkat den oxå 17-21!
När jag kom hem hade Massa dukat upp ost & kex framför tv:n...Mums!!

NU: Krypa ner under täcket med älsklingen  image1058 
<--schlappish! :-)

Sov gott mina vänner & dröm sött !!

image1059

Åsikter!!
Skrivet av: Jess

hehe ja, det kan man ju tycka.. Men det var då man började intressera sig för killar och då la man hästana åt sidan. Jag hade ju hästar på gården där jag bodde så jag hade dom ju runt mig även om jag inte umgicks med dom eller hur jag ska säga hehe. Men det är ju vissa stunder som på våren när värman börjar komma då man längtar efter dessa långa ridrurer. Och på sommaren när man gick ut i sommarhagen och red. En härlig höst dag när solen skiner och hästarna hoppar till för minsta löv som flyger upp. Å vintern. Vitt vitt vitt så långt ögat kan nå. Vackra fält och bara rida på... Stallet på kvällarna, när allt är mockat och klart. Hästana har fått mat och man bara kan sätta sig och njuta av lukten och höra hur mysigt det låter när alla står och äter i lungt och ro. haha filosofiskt ellerhur hahaha men sen alla dagar det pissar ner och man måste ut.. Då är det inte lika kul längre hehe. Men saknar gör jag! Ibland!

2007-09-30 @ 22:06:30
URL: http://princessjess.blogg.se
Skrivet av: Carro

Härligt att ha höststädat. Det skulle vi ha gjort i helgen också, men så kom det en massa annat ivägen.... Så kan det bli ibland!!
Kul att det gick bra med ridkursen!! Själv oroar jag mig över körningen med finkan i kväll...Brrr...
Ha det så gött idag!! Och DU: Till helgen!!! Hihihiii.....

2007-10-01 @ 06:38:26
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Skrivet av: Mia

Men vilka söta små missar det bor i soffan då!!!

2007-10-01 @ 11:23:40
URL: http://woodland.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0